14 september 2015

Kartulivõtt

 Lapsepõlves mõtlesin, et ma ei saa kunagi kartulivõtu needusest lahti. Alati, kui ma nädalavahetusel tahtsin oma sünnipäeva pidada, ütlesid kutsutud, et nad peavad minema kartuleid võtma. Isegi sündinud olen ma nii, et emal hakkasid valud kartulipõllul. 
Praegu möödub enamikule inimestest kartulivõtu aeg märkamatult.

Kartulivõtt Jõgevamaal Raigastveres, tõenäoliselt 1950-ndatel.


Kartulivõtt Kanepi vallas Erastveres Ala-Jakobil, tõenäoliselt 1960-ndatel.
Kõik kartulid ei mahtunud keldrisse, neid hoiti põllul ületalve suurtes kuhjades, mis kaeti õlgede ja mullaga. 

Blokeeri pilt
Blokeeri pilt
Blokeeri pilt

Postimees, 21.oktoober 1945
Blokeeri pilt
Blokeeri pilt 

Blokeeri pilt
Blokeeri pilt
Blokeeri pilt
Blokeeri pilt

Blokeeri pilt
Blokeeri piltBlokeeri pilt

Postimees, 26.okt 1945


1 kommentaar:

  1. Tore postitus. Valik kartulivõtu pilte minu poolt: http://www.vanadpildid.net/tags/tagkartulivott

    VastaKustuta